بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد گذری بر تاریخ انتشار نخستین نشریه‌های طنز در مشهد| تلخ و شیرین فکاهی نامه‌ها در ارض اقدس ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند انسجام ترافیکی در جنوب شهر مشهد رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان
سرخط خبرها

فرمانده قرارگاه شمال‌شرق نزاجا: توان رزمی ارتش هر روز در حال تقویت است| دورتر از مرز‌های ایران را هم رصد می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۵۹۴۵۳
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
فرمانده قرارگاه شمال‌شرق نزاجا: توان رزمی ارتش هر روز در حال تقویت است| دورتر از مرز‌های ایران را هم رصد می‌کنیم
فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا در مراسم رژه روز ارتش در مشهد از تقویت روز‌به‌روز این نیرو خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ یکم ستاد رضا آذریان صبح امروز و در آیین گرامیداشت روز ارتش و رژه نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان رضوی گفت: امروز روزی است که حضرت امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از جریاناتی که در تقویم و تاریخ بعد از پیروزی انقلاب نوشته شده و برای نقش بر آب کردن نقشه‌های تجزیه‌طلبان و کسانی که دوستدار ارتش نبودند، در ۲۸ فروردین ۱۳۵۸، ۲۹ فروردین را روز ارتش اعلام و به مردم عزیز ابلاغ کردند.

آذریان با قرائت بخشی از فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس فرمانی که حضرت امام (ره) دادند، یک ارتش انقلابی در کنار سایر نیرو‌های مسلح، حافظ انقلاب، کشور و دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده و هست. امروز ما اینجا جمع شدیم تا یک بار دیگر پشتیبانی خود را از آرمان‌های امام و رهبری اعلام کنیم و بر خودمان ببالیم که امروز روز تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش در قبل از پیروزی انقلاب و در راه تثبیت انقلاب در کنار مردم و در کنار امام و رهبری بود و اقدامات بسیار بزرگی را انجام داد. سربازان فداکار ارتش در تمام جریانات انقلاب و دوران دفاع مقدس همچنان حافظ امنیت کشور و مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و خواهد بود.

ارشد نظامی نزاجا شمال شرق کشور افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با توکل به خداوند متعال و با دریافت منویات مقام معظم رهبری و تدابیر و راهبرد‌های ایشان توانسته است به‌عنوان یک نیروی نظامی در منطقه آماده انجام مأموریت باشد. این قدرت‌نمایی و این قدرت نظامی را همه نیرو‌های مسلح ما دارند. 

سرتیپ آذریان تأکید کرد: امروز در مرز‌های شرقی کشور در تمام ابعاد تجهیزات و تسلیحات، در برد الکترونیکی و اپتیکی به‌روز هستیم و جای نگرانی برای هیچ‌کدام از هم‌وطنان ما در منطقه شرق کشور نیست. امروز ما دورتر از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران را نیز رصد می‌کنیم و برای آن‌ها برنامه داریم و همان‌طور که مقام معظم رهبری هم فرمودند، ما باید پیشرفت کنیم و مسیر را ادامه دهیم.

این مقام ارشد نظامی ارتش یادآور شد: امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران همان‌طور که در روز‌های گذشته و در طول سال گذشته همه عزیزان شاهد بودند، اتفاقات و جریانات بسیار بزرگی رقم خورده است؛ در نیروی زمینی، هوایی، دریایی و نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران. سامانه‌های پهپادی ما امروز همان‌طوری که پایگاه پهپادی نیروی زمینی را به نام ۳۱۳ در سال گذشته همه شاهد بودند، امروز همان پهپاد‌ها به تجهیزات جنگالی، الکترونیکی و همچنین شلیک موشک‌های قائم و شفق و الماس، بالگرد‌های بومی‌شده که در گذشته فقط در روز پرواز می‌کردند و اینک در شب عملیات انجام می‌دهند، همه این‌ها توسط متخصصان و جوانان ایران اسلامی، برای انجام عملیات آماده شده است و در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نشان دادند که می‌توانند عملیات را به‌خوبی انجام دهند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->